Flight cancelled! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Babs en Ronnie - WaarBenJij.nu Flight cancelled! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Babs en Ronnie - WaarBenJij.nu

Flight cancelled!

Door: Babs en Ronnie

Blijf op de hoogte en volg Babs en Ronnie

22 Maart 2007 | Mexico, Mexico-stad

Flight DL074 to New York JFK cancelled?! Yeszz, zo begon de pret toen we op schiphol aankwamen. Maar gelukkig, we konden worden omgeboekt via Parijs en zo kwamen we uiteindelijk toch nog eerder aan op onze eindbestemming LA. De reis verliep soepeltjes met een goede Air France service! Bij aankomst hadden we snel een taxi en zo werden we gedropt bij ons Venice Beach Cotel pal aan het strand.

Eerste indruk? Alsof je een slechte amerikaanse politieserie instapt dat doorleeft op vergane glorie. Het oogt als een koude sfeerloze stad aan een doorgaans mooi strand met een foute nachtcultuur. In het daglicht vind je er veel kunstenaars, wanna be artiestjes, kleding en prullaria, skaters en basketballers. Gezellig om een dagje rond te hangen dus, tot de zon ondergaat... We hebben gelopen van Venice Beach tot Sante Monica Beach en zijn onderweg natuurlijk ff op de foto geweest met de echte Mitch en Pamela rescuers. Verder is LA wat je denkt dat het is, veel vette peepz in gangsta kleding en geen gezond eten te krijgen...

In LA wil je uiteraard ook het 1 en ander zien en de makkelijkste manier is om gewoon een paar tourtjes te boeken. Bij aankomst in LA waren we meteen genezen van het feit om een auto te huren namelijk. Chaos!

Onze eerste tour waren Hollywood zien en de Universal studios bezoeken. Hollywood blijkt al snel 1 grote filmset te zijn. Hier is Mel Gibson opgepakt voor drunk driving, daar is Britney bevallen etc., etc.En oeps ... bijna de strip gemist waar Vanessa Williams op dat moment HAAR sterretje kreeg met een mooi uitzicht op het Hollywood teken in de hills. Toch leuk om mee te pikken met veel 50 jarige mannen die om een handtekening schreeuwden.

De universal studios waren leuk om een keer gezien te hebben. Kotsmisselijk kwam ik thuis van de Back to the Future Experience. De studiotour waarin je met een treintje tussen de stages rijdt was erg leuk. Zo kon je zien hoe bepaalde scenes gemaakt werden met veel vuur en overstromingen.

De tweede tour was DISNEYLAND!Whoohoo! Superleuk, alleen een veel kleiner doornroosjepaleis. Verder dezelfde opzet als Parijs en 5 defecte attracties maakten deze dag toch nog leuk, alleen die kou en die regen he...

En toen ... Vamos a la Mexico .... met een zonnetje ... toch?

Grtzzz van Babs en Ronnie!

• 22 Maart 2007 - 18:41

Doke:

Hallo Babs en Ronald,
    Is het echt slecht weer daar? dan heb je het zeker meegenomen hiervandaan!! het wordthier nu weer mooi weer. Jullie hebben al heel wat gezien in een paar dagen! Ik heb je ouders ook nog veel plezier gewenst ,zij zitten lekker in de zon hoop ik. veel plezier nog daar in het verre groetjes Doke en Ton

• 22 Maart 2007 - 18:44

Pap-mam:

leuk verslag en weten nu een beetje wat jullie gezien hebben en hoe je het daar vinden,we kijken uit naar het volgende verslag,toedeloe pap-mam.

• 22 Maart 2007 - 19:23

Ineke:

Hee guys,
    Leuke en bondige update.
    Adios!

• 22 Maart 2007 - 20:08

D!CK & Toos:

Hoi, even een berichtje uit Zd Scharwoude
    van morgen vroeg heb ik je vader& moeder naar schiphol gebracht dus die zitten nu ook in het zonnetje.
    Alvast een hele mooie tijd en veel plezier.

• 22 Maart 2007 - 20:51

Raymond:

hallo Babs en Ronald,
    Met horten en stoten vertrokken dus,
    Maak er de mooiste reis tot nu toe van,veel zien ,nog meer beleven,dat wat je nu pakt kan niemand je meer afnemen.
    Heel veel plezier toegewenst.

• 22 Maart 2007 - 20:59

Tessa:

heejjj...wat lees ik nu zeg!!!
    wat onzettend gaaf zeg en ik ben heus niet jaloers !haha
    ik zou eigenlijk in juni 4 weken naar peru gaan,maar dat gaat helaas niet door!
    maar ik volg jullie gewoon dan maak ik t zo ook een klein beetje mee!

have fun & Njoy
    x Tessa

• 22 Maart 2007 - 23:00

Sanderke :

leuk om te horen dat jullie het ook zo zwaar hebben:).Ik kan nu natuurlijk twee pagina's gaan typen over mijn verbouwing maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten.Nou ff verhaaltje over het weer hier dan maar(schijnt er altijd bij te horen)het is zoals gewoonlijk koud,guur,regenachtig kortom nederland dus.Maar ff zonder dollen ik hoop dat je het daar leuk hebt en kan doen wat jullie willen doen,maak er dus een mooie tijd van.En ik ga het weer trachten af te spreken we gaan meer contact houden als je terug bent.

xxx-sander(die allemachtig jaloers is ggrrrrrrr)

• 22 Maart 2007 - 23:17

Wendy:

Hey, klinkt goed allemaal!! Heel veel fun, maar dat lukt vast wel! Ik blijf nog een paar weken bleuwbekken in NL en dan weer lekker Down Under.

groetjes, Wendy

• 23 Maart 2007 - 09:16

Anneloes:

Oh kinders toch! Wat een gedoe!
    Maar gelukkig goed aangekomen!
    Geniet er van en ben benieuwd naar de volgende verhalen!
    Veel liefs van Roger en Anneloes

• 23 Maart 2007 - 09:19

OLLIE & TAARTJE:

Hè ouwe gek hier gaat alles goed en daar ook volgens de berichten !!!! vette shit he dat disney landje.
    ik ben zo benieuwd hoe je het in mexico gaat vinden, maak er wat van en een dikke zoen voor alle 2 . en ow ja je auto is gestolen je huis is afgebrand en je vrienden wonen niet meer in nederland.
    maar maak je niet druk we kunnen altijd nog ff bellen ...........

• 23 Maart 2007 - 09:23

Linda:

Hey lieverds,
    Ben blij wat van jullie te horen, leuk om jullie verhalen te lezen.
    Op kantoor gaat alles zn gangetje, wel vreemd hoor dat je niet aan de balie zit als ik binnen kom....
    Have fun en hou me op de hoogte!!!
    Liefs, Linda en Marco

• 23 Maart 2007 - 11:19

Mischa:

Hehee Wereldreizigers!

Wat leuk om te lezen dat jullie alweer aan de andere kant van de aardbol verblijven. You lucky bastards!!
    Geniet ervan, ben jaloers!

Greetz,
    Mischa

• 23 Maart 2007 - 11:45

Marizzz&Carl:

Hi guys!!!
    Gaaf hoor dat jullie uiteindelijk toch nog goed terecht gekomen zijn!!Ben heel benieuwd neer jullie Mexicoverhalen. Mn feest was trouwens erg geslaagd met natuurlijk die exclusieve, home-made, popkwis. Groetjes en tot snel, dikke zoen van Marizz&Carl

• 23 Maart 2007 - 13:19

Sandra:

Hope that Mexico brings more sun!
    Hey, waar zijn die foto's?
    Kus San

• 23 Maart 2007 - 16:17

Oom Martien En TJ:

We weten nu ook waar jullie zijn. De dag dat jullie vertrokken landen Rene en Wilhelmien op Schiphol, s morgens om 7uur 30 dus jullie hadden ze kunnen verwelkomen. Ze kwamen uit Gambia. heel veel plezier, en we blijven jullie volgen. Dikke kus, en tot mails. Oom martien en TJ. doeggggg

• 23 Maart 2007 - 17:54

ADHDave:

Ha die ron en babs:-) jeeezzzz klinkt allemaal weer uit de kunst, leuk verhaal!!

tja wat hebben jullie toch een rotleven zeg :-) nu ga ik t teizen wel weer missen.. jullie gaan in ieder geval een tijd tegemoet die je nooit meer vergeet!!

veel plezier en ik kijk uit naar t volgende verhaal!!

greetz

• 24 Maart 2007 - 04:47

Robdrop:

AAAAAAight?! duszzz. Wat ik zeggen ging....kijk uit voor die gekke megico's. tequila??? bah!!! maar ja eenmaal aangeboden zeg je ook geen neen?! en..... dus.... maar euh maak er een groot dwazenhuis van!!! gezellie mag ook! greetz!!! en ronnie.... biertje hou ik tegoed van je!!!