Eindelijk DE fotoooos - Reisverslag uit Cusco, Peru van Babs en Ronnie - WaarBenJij.nu Eindelijk DE fotoooos - Reisverslag uit Cusco, Peru van Babs en Ronnie - WaarBenJij.nu

Eindelijk DE fotoooos

Door: Babs en Ronnie

Blijf op de hoogte en volg Babs en Ronnie

10 Juni 2007 | Peru, Cusco

Hierbij dan eindelijk de fotoooos bij Hola Hola Inca Kola.

Grtzzzz Babs en Ronnie

• 10 Juni 2007 - 10:32

Bernard:

he babs,

je zal wel denken, bernard??
    krijg zo af en toe je berichtjes door en klinkt super goed zeg allemaal!! prachtig he zuid amerika, zelf ook in peru en ook bolivia geweest. super landen. he geniet nog van wat ik begrijp de laatste weekjes daar en vooral relaxed allemaal he.

ciao, bernard
    (australia.......)

• 10 Juni 2007 - 15:34

Mischa:

Baaaaabbbssss! You lucky bastard, de foto's zijn super! Zit er hier met een jaloers gezicht naar te kijken! Ik mag gelukkig in augustus weer naar Vietnam, Laos en Cambodja... Geniet ervan daar!

Greetz,
    Mies

• 10 Juni 2007 - 20:42

Willem:

t ziet r allemaal goed uit mensen geniet er nog maar ff van see ya soon gr me

• 12 Juni 2007 - 18:47

Ramiro & Ellen Diniz:

Olá!!! gringo d’Holanda y compañera. Of wel allochtoon van Nederland en gezellin.
    Aqui una noticia de tu compadre P….gees.
    Het eind van een te gekke vakantie is in zicht!! Erg jammer voor jullie! pero también para nós outros. Wij zullen de gelikte verhalen missen en niet te vergeten de prachtig foto’s. Het was net of wij ook met vakantie waren. By the way, que tal comer saltamontes. Wel kom thuis. (Zie jouw mail adres.)
    Ramiro & ellen Diniz