Getting there ! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Babs en Ronnie - WaarBenJij.nu Getting there ! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Babs en Ronnie - WaarBenJij.nu

Getting there !

Door: Babs en Ronnie

Blijf op de hoogte en volg Babs en Ronnie

11 Februari 2007 | Nederland, Haarlem

Whoohoo, aftellen geblazen. Nog ongeveer 5 weekjes en dan gaaaaaaan we! Los Angeles, here we come .... de voorbereidingen zijn in volle gang. Later meer, wordt vervolgd! Grtzzzz

• 27 Februari 2007 - 02:33

Selma:

Heeeeey Luitjes! Hihi volgens mij ben ik een van de eerste die jullie site krabbel! Nou succes met alle voorbereidingen en kan niet wachten om jullie spannende verhalen uit Mexico, de rest van midden-amerika etc te lezen! Dikke knuffel vanuit Down Under! x Sellie

• 04 Maart 2007 - 13:44

Sina Oudt:

De 5 weekjes zijn bijna om.
    Leuk jullie berichtjes te krijgen. Veel reis plezier Gijs en Sina

• 19 Maart 2007 - 09:20

Pa Meester:

Lekker uitgerust in jullie
    eerste hostel? Nu L.A. verkennen. Hoe is het weer daar? Hier (maandagochtend
    10 uur) vallen dikke sneeuwvlokken,niet te geloven. We zijn benieuwd naar jullie eerste indrukken. Groeten van mij en Marianne.
    Ook voor Selma in Down Under, die leest dit vast wel.

• 21 Maart 2007 - 17:41

Ton En Marianne:

hoi, globetrotters.
    ik hoop dat jullie dit lezen want ik heb nog niets nieuws gehoord op deze site. Wij stappen over enkele uren op het vliegtuig, richting Madeira. Met wat geluk kunnen we jullie daar ook volgen. Geniet van de vrijheid, wij gaan dat ook doen. Kusjes van ons.